Botoks

Botoks jest w pełni bezpiecznym i skutecznym zabiegiem, o szerokim zastosowaniu przeciwzmarszczkowym. Zabieg botoksem polega na podaniu małej dawki toksyny botulinowej do wybranych miejsc, dzięki czemu likwidujemy problemy wywoływane przez kurczenie się mięśni.
Każdego dnia, gdy uśmiechamy się lub też marszczymy brwi następuje skurcz mięśni naszej twarzy. W wyniku tego powstają fałdy skórne powodujące zmarszczki. Zmarszczki te z upływem lat stają się coraz bardziej widoczne.

Z pomocą w likwidowaniu problemów wywołanych przez kurczenie się mięśni, czyli zmarszczek przychodzi toksyna botulinowa. Preparat ten skutecznie wygładza zmarszczki mimiczne i przywraca twarzy młodość i świeży wygląd.

Na czym polega zabieg?

Polega na wstrzyknięciu niewielkich ilości botoksu (toksyny botulinowej) w określone punkty na twarzy za pomocą cieniutkiej igły tzw. mezoterapia igłowa

Jak się przygotować do zabiegu?

Zabieg nie wymaga od pacjenta wcześniejszych przygotowań.

Wskazania po zabiegu:

• Przez około 4 godziny po zabiegu nie należy przebywać w pozycji leżącej, schylać się, nie należy także pocierać miejsc, w które wprowadzony został preparat
  • Kuracje należy powtarzać minimum co pół roku by utrzymać zadowalające efekty
  • Po zabiegu może wystąpić odczucie dyskomfortu w miejscu podaniu botoksu, przejściowy niewielki obrzęk i ból głowy.

Zalety

• Bezpośrednio po zabiegu można wrócić do swoich codziennych zajęć
  • W trakcie podawania toksyny botulinowej, która jest płynem pacjent odczuwa tylko lekkie ukłucie, dlatego znieczulenie do zabiegu jest niepotrzebne
  • Efekt jest bardzo widoczny i szybki