Lampa LED Omnilux

To technologia, która wykorzystuje diody emitujące światło LED o wąskim zakresie długości fali. Zabieg stosowany jest w terapii różnych schorzeń dermatologicznych, takich jak trądzik pospolity, uszkodzenia spowodowane promieniami słoncecznymi, pomaga w procesie gojenia ran i odmładzania skóry.

Trądzik

Na czym polega zabieg?

Lekarz oczyszcza skórę, a następnie za pomocą lampy LED ispecjalnie dobranej długosci fali, oświetla obszary objęte trądzikiem. Powoduje to stymulację porfiryn i wewnątrzkomórkową syntezę rodników tlenu,  indukujących śmierć bakterii i niwelujących zapalny efekt trądziku pospolitego. W przypadku nasilonego trądziku lekarz przed zabiegiem złuszcza skórę i stosuje sunstacje uwrażliwiające na światło. Ilość zabiegów i czas ich trwania jest uzależniony od indywidualnych różnic w trądziku.

Jak przygotować się do zabiegu

• Nie stosować kremów i peelingów podrażniających skórę
  • Nie należy wprowadzać nowych kosmetyków
  • Nie należy wystawiać skóry na nadmierne działanie promieni słonecznych

Wskazania po zabiegu:

• Należy unikać ekspozycji na bezpośrednie światło słoneczne, lub inne mocne źródła światło
  • Nie należy korzystać z solarium i sauny
  • Zaleca się pobyt w domu, lub zacienionych miejscach przez pierwszą dobę po zbaiegu.
  • Można stosować chłodne kompresy, które zmniejszą uczucie dyskomfortu
  • Nie należy zrywać łuszczącej się skóry, bądź strupków
  • Należy trzymać się do dokładnych, indywidualnych wskazań lekarza

Zalety

• Skuteczna metoda usuwania trądziku
  • Metoda działa na przyczynę, a nie wyłącznie na objawy
  • Innowacyjna metoda, która została poparta szeregiem badań
  • Zabieg nieinwazyjny
  • Niska cena zabiegu

Przeciwwskazania: choroby nowotworowe i autoimmunologiczne, dokładne przeciwwsakzania ustala lekarz na wizycie konsultacyjnej.

Odmładzanie skóry

Na czym polega zabieg?

Z powierzchni skóry usuwany jest wszelki makijaż, zanieczyszczenia i wasrtwa zrogowaciała. Lekarz następnie naświetla wybrane fragmenty skóry lampą LED. Za sprawą promieni, które wpływają na procesy biologiczne w tkankach, skóra staje się bardziej napięta. Światło lampy stymuluje tworzenie naczyń krwionośnych, co prowadzi do zwiększenia stopnia perfuzji skóry, zwiększonego utlenienia, usunięcia toksyn, przez co skóra odzyskuje młodzieńczą, błyszczącą powierzchnię.

Jak przygotować się do zabiegu?

• Należy usunąć makijaż i wszelkie kremy
  • Należy unikać opalania się i solarium

Wskazania po zabiegu:

• Należy unikać opalania się, solarium i sauny
  • W trakcie pierwszej doby, zaleca się pozostanie w domu, lub zacienionych miejscach
  • Jeśli pacjent musi wyjść na zewnątrz należy stosować krem z wysokim filtrem (50)
  • Można stosować zimna kompresy, które zmniejszają poczucie dyskomfortu
  • Należy ściśle trzymać się indywidualnych zaleceń lekarza

Zalety

• Metoda daje bardzo widoczne efekty
  • Krótki okres rekonwalescencji
  • Redukcja zmarszczek i bruzd twarzy
  • Zabieg nieinwazyjny
  • Niska cena zabiegu

Przeciwwskazania: świeża i można opalenizna, nowotwory skóry i choroby autoimmunologiczne

Gojenie ran

Na czym polega zabieg?

Zabiegi można przeprowadzać przed operacjami i później już na rany pooperacyjne.Lekarz naświetla dany obszar. Powoduje to przyspieszenie ewolucji i wyglądu blizny, czy rany, ustąpienie obrzęku i zaczerwienienia, ograniczenia bólu odczuwanego przez ranę.  Ilość i długość trwania zabiegów jest zależna od indywidualnych różnić.

Jak przygotować się do zabiegu?

• Należy unikać promieni słonecznych, solarium i sauny
  • O wszystkich dodatkowych środkach stosowanych przez pacjenta należy poinformować lekarza

Wskazania po zabiegu

• Należy unikać promieni słonecznyc, przez pierwszą dobę najlepiej zostać w domu, lub przycienionym miejscy